Jak všichni víme, cestovní ruch je oborem, který před několika týdny dostal přímý zásah uzavřením hranic a prakticky ze dne na den byl zcela vypnut. Zaměstnanci i zaměstnavatelé prožívají období, které si nikdo z nás nedokázal ani v nejhorším snu představit. Pokud bychom mohli najít alespoň něco pozitivního na očekávaném výhledu, tak je to určitě předpoklad slibného brzkého restartu v regionech, kam letos na dovolenou zamíří většina z nás. Přestože nepůjde úplně o dobrovolné rozhodnutí, je to určitě skvělá příležitost k objevování mnohdy neznámých krás naší země a stejně tak to může být velká šance prezentovat kvalitu poskytovaných služeb u nás tak, aby si získala domácí dovolená přirozenou oblibu i do budoucna! 

Každá aktivita, které může podpořit růst lokálního turismu je určitě více než vítána. Proto velmi rádi tímto představujeme nový projekt CzechTourism – Světové Česko. Zapojit se můžete i Vy!

 

V reakci na drtivé dopady celosvětové pandemie na sektor cestovního ruchu chystá agentura CzechTourism mimořádnou kampaň “Světové Česko” na podporu domácího cestovního ruchu.

CzechTourism v kampani využije mimo jiné známé osobnosti jako Jaromír Jágr, Jaroslav Kulhavý, Gabriela Koukalová a další. Cílem kampaně je podpořit zájem o cestování po Česku, představit méně známá místa, rozprostřít turisty v destinacích a prodloužit sezónu až do října. Do kampaně se budou moci zapojit i české regiony a podnikatelé. První vlna kampaně #světovéČesko poběží již před hlavní letní sezónou na vlastních kanálech agentury CzechTourism (web a sociální sítě Kudy z nudy), v online a tištěných médiích, v televizi a v rádiích. Celkový rozpočet kampaně je 20 mil. Kč. Další vlny jsou plánovány na pozdní léto a začátek zimy.

Agentura na kampani bude spolupracovat se svými partnery – regiony, profesními asociacemi i podnikateli.
Ti se mohou v první fázi zapojit zasíláním svých tipů na “české/světové destinace” a to:

  • Zprostředkováním fotografické ukázky obsahu svých turistických cílů v ČR (ve srovnání s vizuálně velmi obdobnými a světově známými turistickými cíli) na adresu katalog@czechtourism.cz. Fotografie (pro online využití) musí být dodány v kvalitě na šířku min. 1080 px (ideálně 1200 px) a na výšku min. 1080 px ve formátu jpeg. tiskovém rozlišení (min. 200 DPI) a ideálně se srovnávací fotografií/obrázkem ze světa viz. úvodní fotografie.U obou musí být specifikována práva využití.
  • Napojením se na API Kudy z nudy a sdílením aktuálního obsahu o cílech v ČR na svých platformách.
  • Návrhy další spolupráce (napojení na vlastní kampaně, cobranding apod.).

Czech Tourism brzy poskytne další informace o možnostech mediální spolupráce, prezentace a dalších krocích kampaně. Také dá k dispozici grafický manuál kampaně pro jednoduché zapojení ve vlastní a cobrandingové komunikaci.

 

Za Agenturu Dream Job přeji všem v rámci možností klidné karanténní dny a pevné zdraví !

 

Petra Sudlíková
Senior Recruitment Consultant

zdroj: www.czechtourism.cz