Přinášíme pozvání na 15. konferenci AHR ČR, která se uskuteční 20.10. – 21.10.2022 v Brně.
Konference kombinuje dva večery s jednodenní odbornou částí. Je určena majitelům, provozovatelům a manažerům hotelů, penzionů a restaurací, učitelům středních odborných škol a profesorům vysokých škol, studentům, manažerům asociací se zaměřením na cestovní ruch, hotelnictví a gastronomii a všem profesionálům z oboru. Vám všem, kteří máte chuť se něco dozvědět a potkat se.
Ve čtvrtek 20.10.2022 se bude konat od 16 hodin v hotelu Best Western International Brno Valná hromada členů AHR ČR. Večer Vás zveme na tradiční, neformální party, která se uskuteční v Cabaretu De Péchés v Paláci Jalta. Zažijete jedinečnou atmosféru i připravené nevšední zážitky.
V pátek 21.10.2022 Vás čeká odborná část konference a pozvání letos přijalo 9 výtečných řečníků. Přednášky nabídnou možnost společné reflexe letošních výzev, kterých je více než dost a možnost nalézt nové inspirativní způsoby, jak se s nimi vypořádat. Akce bude slavnostně zakončena tradičním předáváním Výroční ceny AHR.
Témata a přednášející:
-
Pavel Potužák, člen katedry ekonomie na Národohospodářské fakultě VŠE v Praze – Inflace v České republice
Tato přednáška představí fenomén inflace v tržní ekonomice. Jaký je její vývoj v České republice? Jaké jsou příčiny dnešní inflace, její důsledky a možnosti jejího krocení?
-
Jakub Maščuch, vedoucí vědeckého týmu ČVUT – Možnosti zásobení energiemi v nejisté době
V současné situaci mnoho firem i jednotlivců hledá řešení, jak zajistit dodávku energií a zároveň udržet jejich cenu v přijatelné výši. Přednáška Vám poskytne komplexní pohled na standardní i mediálně oblíbené způsoby dodávky tepla a elektřiny. Dozvíte se o jejich výhodách i úskalích, na co si dát pozor při realizaci. Na typickém příkladu Vám také ukážeme základní porovnání ekonomických parametrů jednotlivých variant.
-
Roman Slezáček, Senior Director of Revenue Management, Four Seasons Hotel Prague – Cenové strategie v nestabilním prostředí
Jak reagovat na dynamiku trhu s měnící se poptávkou a přistupovat k cenové strategii v nestabilním prostředí? Co se prokázalo, že funguje a čím naopak dále prohlubujeme ztráty? Jak nejlépe využít současného nákupního chování zákazníka? Nové trendy zaznamenané během pandemie napříč kategoriemi hotelů.
-
Jaromír Pažout, Market manager Bookassist Czech Republic & Slovakia – Trendy a výzvy, kterým čelí cestovní ruch v roce 2022+
Nyní je čas restartovat online strategie a získat zpět kontrolu nad distribucí. Hotely nikdy nedostanou lepší šanci než v době, kdy právě procházíme resetem odvětví. Co udělat pro maximální využití potenciálu přímého prodeje? Hoteliéři chápou PROČ je důležitý přímý prodej, problémem je JAK. Úspěch v přímém prodeji není jen o vašem hotelu, ale i o vašem oboru a o změně mentality cestujících.
-
Jan Jelínek, Founder & Creative Director B&T Agency – Radikální kreativita pro budoucnost cestování
Radikální doba si žádá radikální nápady. Pandemie, energetická krize, válka, inflace. To vše radikálně mění cestovní ruch rychlostí, která nemá obdoby. V této době je klíčové znát svého budoucího zákazníka, protože ten minulý již neexistuje. Je potřeba mít odvahu se adaptovat na nového zákazníka, aby jste nejen přežili, ale vyšli z této situace jako vítězové.
-
Adrian Cummins, CEO Restaurant Association of Ireland – Digitalizace v pohostinství
Restaurační sektor prošel v několika nedávných letech obrovskými změnami v důsledku rozmachu digitalizace a trendů s tím spojených. Celosvětově nastal posun směrem k využívání rezervačních a recenzních platforem, jakož i ke sdílení obsahu souvisejícího s jídlem, skvělými restauracemi a gastro turistikou. Poslední dva roky způsobily, že digitalizace vtrhla do gastronomie a stala se nedílnou součástí služeb restaurací. Od komunikace se zákazníky v online prostředí, po zavádění chytrých technologií v provozu až po nové inovativní vymoženosti pro zákazníky. Co se můžeme z těchto změn naučit? Jak dál se bude měnit současná gastronomie?
-
Petr Mára, Technology Evangelist – Technologická příležitost v bezkontaktní budoucnosti
Petr se ve své přednášce pokusí podívat na technologický vývoj, kterým jsme prošli v posledních letech a jak jej rok 2021 a 2022 akceleroval v různých oblastech. Jaké technologie zažívají největší boom právě teď a budou pravděpodobně ovlivňovat naše životy (a podnikání) v následující dekádě a hlavně, jak je využít ve službách? Jak se připravit na budoucnost, která se bez technologií neobejde a jak ji provázat s podnikáním, které je založené na osobním kontaktu a službách zákazníkovi.
-
Jaroslava Rezlerová, generální ředitelka ManpowerGroup – Rostoucí nedostatek zaměstnanců a jak ho řešit
V digitální době mění technologie způsob práce a vytvářejí nové pracovní pozice vyžadující nové dovednosti. Ve 41 ze 43 sledovaných zemí firmy zvyšují počty zaměstnanců, na mnoha trzích je téměř plná zaměstnanost. Firmy se potýkají s největším nedostatkem pracovní síly v historii. Jaké strategie firmy využívají, aby obsadily volná pracovní místa? S jakými překážkami se při zvyšování kvalifikace zaměstnanců potýkají? Které zaměstnance a jakým způsobem plánují rozvíjet?
- Diskuzní panel – Josef Bára, Marek Chmátal, Ivo Lachman, Radek Pálka – Výzvy a budoucnost hotelnictví a gastronomie
- od 20:00 – slavnostní Galavečer
Přejeme příjemnou zábavu, nové kontakty i inspiraci a především pozitivní energii ve složitém období!
Zdroj + registrace: www.konferenceahr.cz