|||

← Zpět

Datum zveřejnění
Kategorie

 

Celodenní kongres na podporu pohostinství v České republice HOREKA 112 je jedinečným místem, kde se setkávají majitelé a manažeři restaurací, hotelů a penzionů z různých koutů země, dodavatelé a zástupci profesních organizací. Letošní 21. kongres měl proběhnout dne 22.10.2020. Přes veškeré snahy organizátorů uskutečnit alespoň on-line diskuzi se zástupci oboru, byla nakonec plánovaná a očekávaná akce zrušena. Aktuálně probíhají jednání o náhradním termínu a směřováno je na konec ledna 2021, o upřesnění vás budeme informovat. 

HOREKA 112 je jednou z největších a nejoblíbenějších B2B akcí na trhu. Kongres HOREKA 112 vznikl v roce 2009 v reakci na do té doby největší krizi, která zasáhla obor HoReCa. Za 10 let na trhu proběhlo 20 setkání a kongres navštívilo na 8 000 účastníků! Jde o unikátní platformu pro výměnu zkušeností všech HoReCa profesionálů, kteří jsou aktivní a chtějí o svoje místo na trhu bojovat v časech dobrých i zlých….Za tuto dobu obor urazil obrovskou cestu a vznikla řada nových, zajímavých a úspěšných podniků. Aktuálně se potýkáme s dosud nejtěžší situací a výzvou pro celý obor a HOREKA 112 chce vždy nabídnout prostor pro vaše dotazy i sdílení zkušeností. Nikdo z nás tuto situaci nečekal a nebyl na ni připravený.

Přestože na jaře došlo k řadě změn a vypadalo to, že už nemůže být hůř, aktuální situace spojená s dalším vývojem krize ukazuje bohužel opak…Obor HoReCa krvácí už 7 měsíců a je to rána do zad, jakou zatím nikdy nedostal! Cesta zpět bude dlouhá a určitě nebude jednoduchá. Už nyní byli někteří nuceni pozastavit svou činnost, nicméně, věřme, že společný boj a podpora má stále smysl!

 

Hodně štěstí i sil do dalších měsíců a pevné zdraví všem!

 

 

 

 

 

Petra Sudlíková

Senior Recruitment Consultant 

Agentura Dream Job s.r.o.

 

HOREKA 112 – nový termín