dreamjob-logo-narozeniny|tereza-fojtikova-foto|tereza-miksova-foto|michaela-valentova-foto|recruitment consultant|pavla-hodinkova-foto|oldrich-jandik-foto|balonky-narozeniny-zlate

← Zpět

Datum zveřejnění
Kategorie

V únoru 2011 se poprvé na trhu objevila značka Dream Job. Její ambicí bylo nabízet zprostředkování zaměstnání v oblasti gastro a hospitality v rámci celé České republiky, s přesahem do zahraničí. Během 9 let na trhu se nám podařilo obsadit stovky pozic na území České republiky (města hlavní, menší, nejmenší i samoty, horské resorty, lázeňská města), v Rakousku, Rusku, Slovensku, Řecku, dokonce i ve vzdáleném Karibiku.
Byli jsme s Vámi u Vašich úspěchů i pádů. Snažili jsem se Vám pomoci, ať jste byli na vrcholu nebo se Vám nezdary lepily na paty.
Pracovali jsme s řadou studentů, z nichž každý z nich nám nechal nahlédnout do potřeb nastupující generace.
Děkujeme tímto i všem konzultantům, kteří se této práci věnovali a podíleli se na budování naší značky. A také děkujeme všem, kteří nám fandili a přispěli k tomu, že můžeme být nyní v této sestavě:

[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
Pavla Hodinková (rozená Berková)

Po získání inženýrského titulu – ekonomika podniku, odjela na dva roky do USA. Zde získala první zkušenosti v gastru a hospitality v mezinárodních řetězcích a fine diningu. Po návratu do ČR byla její první nezapomenutelná zkušenost v cestovní agentuře Liberty International, jako asistentka Managing Director – pana Thomase Gerschpachera. Další krásná nabídka práce přišla z hotelu Don Giovanni, kde měla možnost pořádat eventy od 4 do 450 lidí. Z pozice Sales Manager MICE/Corporate odešla do recruitmentu, kde zúročila veškeré své zkušenosti. Od roku 2011 se aktivně věnuje budování značky Dream Job, business developementu a samotnému náboru na různých projektech.

[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
Petra Sudlíková

V oblasti cestovního ruchu se pohybuje prakticky celý svůj profesní život. Před dvěma lety velmi ráda přijala možnost připojit se k týmu Agentury Dream Job a pokračovat dále v oboru, který je její srdcovou záležitostí! První nahlédnutí do zázemí hotelového světa i prostředí předních mezinárodních chainů jako Hilton, InterContinental atd. přišly už během studia SHŠ Podskalská v Praze. Začátek profesní kariéry byl spojen s pozicemi v rámci gastronomie, následoval přesun na Front Office a manažerské pozice. Velmi cennou zkušeností v komplexním provozním řízení byla etapa vedení 30členného týmu hotelu Archibald At the Charles  Bridge při jeho rozsáhlé rekonstrukci i následný přesun na řízení Sales dpt. dvou 4*hotelů. Díky svým předchozím zkušenostem přistupuje ke každé pozici s velkým respektem a v kvalitním recruitmentu nevidí jen nábor, ale práci, která jí dává smysl!

[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
Michaela Valentová

Dětství prožila ve Střední Americe, po získání titulu na Filosofické fakultě se zaměřením na cestovní ruch pracovala 5 let na výletních lodích Carnival Cruise Lines a Royal Caribbean na pozicích Event manažera a Art Auctioneer Associate, kde získala komplexní znalost chodu 5hvězdičkových hotelů nejvyšších standardů v multikulturním prostředí. V České republice stála u zrodu dvou významných neziskových organizacích podporující zejména děti v nouzi v rozvojových zemích, a to na pozici Branch manažera, po dobu 5 let. Od roku 2015 působila jako HR manažer a Country HR Business partner v amerických korporátech. Svou komplexní znalost HR nyní zúročuje jako Recruitment Consultant v Agentuře Dream Job, kde aktivně implementuje moderní metody recruitmentu a headhuntingu manažerských pozicích pro významné klienty. Tato práce jí velmi naplňuje a baví.

[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
Tereza Miksová

V roce 2017 vystudovala obor Cestovní ruch na obchodní akademii v Praze. Dále se vydala studovat marketingovou komunikaci na jedné z pražských vysokých škol. Momentálně dokončuje bakalářský obor studia a rozmýšlí se, kam její kroky povedou dále. Za svou největší dosavadní zkušenost určitě považuje studijní pobyt ve španělském Madridu, kde získala krom jazykových znalostí také praktické dovednosti z Public relations a reklamy. U Agentury Dream Job se rozhodla pracovat, aby poznala obor turismus v praxi a nabyla nových vědomostí v personalistice i managementu. V současné době se stará o koordinaci pohovorů, marketing, správu webových stránek a administrativu.

[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]
Tereza Fojtíková

Po maturitní zkoušce z oboru Diplomatické služby a Public relations se rozhodla posunout své ambice dále změnou bydliště na Prahu a studiem na místní vysoké školy v bakalářském oboru Řízení lidských zdrojů. Svůj kariérní růst momentálně orientuje na oblast HR, management a marketing, k čemuž má u Agentury Dream Job výbornou příležitost a také kvalitní praxi pod záštitou zkušených personalistů. Na starost má search potencionálních kandidátů, práci se sociálními sítěmi a interní databází, vedení vlastních pohovorů a celkovou administrativu kanceláře.

Agentura Dream Job slaví 9. narozeniny