choice-hotels||

← Zpět

Datum zveřejnění
Kategorie

Upozornění: Naše brožura vznikla v roce 2016 a některé údaje tak nemusí být aktuální.

Další z úspěšných mezinárodních hotelových řetězců, který do svého portfolia může zahrnout několik tisíc hotelů. Společnost je choice-hotels-logocelosvětově proslavená a její hotely jsou uzpůsobené pro návštěvu jak leisure, tak business klientely. Provozuje hotely hned v několika cenových kategoriích, jejichž hlavním cílem je splnit veškeré požadavky hostů a zajistit jejich opětovný návrat. Kdo tedy stojí za zrodem právě této společnosti?

RYCHLÁ FAKTA
  • zakladatel: společenství vlastníků motelů Quality Courts
  • dnes více jak 6 300 hotelů
  • ve více jak 35 zemích
  • první hotel otevřen roku 1939
  • 11 vlastněných značek
Hodnoty společnosti

Choice Hotels se angažuje v mnoha projektech a programech na podporu jak sociální, tak i ekologické stránky dané destinace. Příkladem může být například program „Room to Give“, na jehož základě se pravidelně vybírají finanční částky pro znevýhodněné komunity nebo se pomáhá prostřednictvím dobrovolnické práce. Dalším příkladem je projekt „Room to Rebuild“, v jehož rámci se organizuje oprava domovů lidí v tísni nebo v hmotné nouzi. Choice Hotels, jakožto společnost zaměřující se na poskytování ubytování, se v tomto projektu angažuje opravdu silně a je si vědoma jeho důležitosti.Program „Room to Be Green“ se zaměřuje na ochranu životního prostředí a na jeho udržitelnost. Prostřednictvím několika klíčových faktorů – šetření pitnou vodou a energiemi, recyklací nebo šetrnému zacházení s produkty – se společnost snaží zmírnit dopady svých činností na životní prostředí.

V neposlední řadě se společnost angažuje v projektu „Room to Everyone“, který má za cíl podporovat a rozšiřovat toleranci vůči kulturním rozdílům a potlačovat různé předsudky či diskriminaci.

VLASTNĚNÉ ZNAČKY

Společnost Choice Hotels vlastní celkem 11 hotelových značek, které hostům nabízejí široké spektrum možností ubytování. K vlastněným značkám patří Comfort Inn, Comfort Suites, Quality, Sleep Inn, Clarion, Cambria hotels & suites, MainStay Suites, Suburban, Econo Lodge, Rodeway Inn a Ascend Hotel Colelction.

Comfort Inn – hotely Comfort Inn spoléhají na jednoduchost, avšak zároveň na pohodlnost a praktičnost, a proto jsou vhodné prakticky pro každého hosta. Hotely se také orientují  na business klientelu a uzpůsobují tomu své vybavení.

Comfort Suites svým hostům nabízejí prostornější apartmány, vybavené komfortním nábytkem i potřebnými spotřebiči.  V bezprostředním okolí je zaručeno, že host bude mít možnost provozovat různé zábavné aktivity. Podobně je na tom značka Cambria Hotels & Suites, která však poskytuje o něco luxusnější služby a zakládá si na osobním přístupu ke každému návštěvníkovi.

Značka Quality si, jak již název napovídá, potrpí na kvalitu a chce svým hostůmchoice-hotels-značky nabízet to nejlepší. Od komfortních prémiových postelí až k profesionálnímu personálu.

Sleep Inn svým hostům nabízí cenově rozumné ubytování v moderních a designově zařízených hotelích.

Hotely Clarion se specializují na obchodní klientelu a jsou uzpůsobeny na pořádání různých setkání či akcí. Vybavení poskytuje hostům vysoký komfort.

MainStay a Suburban poskytují ubytování většinou pro hosty, kteří v dané lokalitě tráví delší dobu. V apartmánech mají návštěvníci k dispozici veškeré potřebné vybavení a komfort.

Hotely Econo Lodge a Rodeway Inn jsou vhodné například pro hosty, kteří se v dané lokalitě zastaví na své cestě do cílové destinace. Poskytují komfortní, útulné a hlavně cenově výhodné ubytování.

Ascend Hotel Collection svým hostům nabízí přepychové a luxusní ubytování po celých Spojených státech amerických a v několika vybraných světových destinacích.

SPOLEČNOST CHOICE HOTELS A JEJÍ PŘÍBĚH…

Vznik společnosti, která by se dala brát jako předchůdce Choice Hotels, Quality Courts, se datuje do roku 1939. Jednalo se o společenství  sedmi amerických vlastníků motelů, kteří se rozhodli spojit své síly a ze svých vlastněných nemovitostí vytvořit propojenou síť, která by je zaštiťovala pod jedinou značkou Quality Courts United. Jméno nebylo to jediné, co je spojovalo. Ve svých motelech také zavedli určité standardy, které měly mít za úkol lépe   splnit  přání a požadavky hostů.  I pro hosty to přineslo určitou výhodu,  díky zavedeným standardům přesně věděli, co od návštěvy motelů mohou očekávat. Quality Courts United by se tak dal považovat za vůbec první hotelový (v tomto případě spíše motelový) řetězec na světě.

V průběhu let se ke společnosti přidávaly stále další a další hotely – a nebylo jich málo. Vždyť už o pouhých 11 let později měla společnost téměř 130 členů. Společně s jednotnými standardy pro poskytování ubytovacích služeb, s sebou Quality Courts přinesl i mnoho inovací, které v této době nebyly  tak úplně běžné. Jednalo se například o záruku rezervací, možnost využití telefonů přímo na pokojích, 24 hodinovou službu recepce, nabídku nekuřáckých pokojů v rámci každého ubytovacího zařízení a pozdější první globálně uvedenou aplikaci pro iPhone.

V roce 1963 dochází k přejmenování celé společnosti na Quality Courts Motels a několik let poté začíná expandovat do Evropy a zakládá i odnož v Kanadě – Quality Motels of Canada. V  důsledku rozšíření územní působnosti se společnost přejmenovává podruhé, nyní na Quality Inns International.

Mnoho změn s sebou přinesla také 80. léta. Tou nejzásadnější bylo vyvinutí strategie, jak lépe zacílit na potenciální hosty. Plán spočíval v rozdělení stávajícího řetězce na tři větve, přičemž každá se zaměřovala na trochu odlišný segment. Prvním byla Quality Royal, velmi luxusní značka specializující se na poskytování toho nejvyššího možného komfortu. Další, Quality Inn, která se měla vydat zlatou střední cestou na úrovni tříhvězdičkových služeb a třetí, Comfort Inn, držící se na úrovni dvouhvězdy.

K dalším zásadním momentům tohoto období také patří uvedení centrálního rezervačního systému Sunburst, který byl jedním z prvních uvedených systémů tohoto typu v celém hotelovém odvětví. Společnost také odkupuje značku Clarion, která je následně sloučena s již vytvořeným Quality Royal.

Prozatím poslední přejmenování společnosti přišlo v 90. letech, kdy se jméno změnilo z Quality Inn na Choice Hotels. V průběhu následujících let se společnost stále rozrůstala o stále nové  hotelové značky. Počet se navýšil až do současných 11 a jednotlivé hotely lze nalézt po celém světě. Díky svým zavedeným standardům, pravidlům, normám a na svou dobu převratným inovacím se řetězec stále řadí mezi světově nejúspěšnější.

JAK ŠEL ČAS…

Přehled nejdůležitějších událostí v budování značky Choice Hotels :

1939  Vytvoření společnosti Quality Courts sdružující několik amerických motelů
1963  Změna jména společnosti na Quality Courts Motels

1969  Quality Courts se stává největší asociací nezávislých vlastníků motelů na světě

1970  Zavedení Evropské a Kanadské divize společnosti

1972  Změna jména společnosti na Quality Inns International otevření prvního Quality Motel v Evropě (Německo)

1981  Rozdělení vlastněných zařízení do tří řetězců – Quality Royale, Quality Inn  a Comfort Inn

1983  Uvedení nového globálního rezervačního systému Sunburn

1984  Společnost Quality jako první hotelový řetězec uvádí nekuřácké pokoje  pro hosty

1986  Společnost odkupuje značku Clarion Hotels a slučuje jí s Quality Royale spuštění nové značky Sleep Inn a Comfort Suites

1989  Quality Inn se stává třetím největším hotelovým řetězcem na světě,  co se počtu pokojů týče

1994  Otevření nových hotelů ve Skandinávii a střední Americe

1995  Spuštění webových stránek společnosti (www.choicehotels.com)

1998  Uvedení věrnostního programu Chice Privileges

2003  Zahájeno provozování hotelů v Austrálii a na Novém Zélandě

2005  Uvedení nové značky Cambria Suites

2006  Program Choce Privileges překnává hranici 5 000 000 členů

Prohlédněte si naši Historii hotelů .

Webové stránky hotelu – https://www.choicehotels.com/en-uk .

Choice Hotels – historie hotelů