Andrea Knorová, původem ze Slovenska, vystudovala obchodní a sociálně právní činnost v Olomouci. Pro svůj nynější profesní profil sbírala zkušenosti z různých pozic zahrnující Front Office Management, Marketing & PR, Rezervace… Kariéru budovala napříč pětihvězdičkovými hotely v rámci Prahy, Londýna či Zanzibaru. Za zmínku určitě stojí pětiletá zkušenost u Kempinski Hotels, dále u Sheraton Charles Square Prague Hotel nebo například The Petersham Hotel London. V současné době je již čtvrtým rokem jejím pracovním místem zanzibarský hotel pod správou společnosti Zuri Zanzibar Hotel & Resort, kde působí jako Director of Sales and Marketing.“

andrea-knorova-fotoAndreo, přes 4 roky pracujeme pro úžasný projekt Zuri Zanzibar, můžete nám o něm sdělit více?

Zuri Zanzibar je jeden z nejkvalitnějších lifestyle resortů ve východní Africe. Mezi nejzajímavější koncepty patří udržitelný design, podpora lokální komunity vzdělávacími, zdravotními či recyklačními projekty, Dining by Design či osobní wellbeing se zaměřením na jógu, meditaci a zdravou výživu. Za projektem stojí majitelé z Prahy.

 

V Praze máte centrální sales. Jak třeba probíhá prodej v Americe, Austrálii,… a jiných kontinentech, kde je Vaše cílová skupina?

Celosvětový sales je řízen naší centrální kanceláří v Praze. Pro německy a francouzsky mluvící trh využíváme obchodní zástupce, rodilé mluvčí, žijící přímo v daných destinacích. Ameriku navštěvujeme cca 1-2 ročně. Austrálii řešíme online. Ke dnešnímu dni se nám díky tomuto nastavení podařilo přivítat hosty asi 70 různých národností.

Co Vám přišlo na pre openiningu nejtěžší?

V den nástupu na mne čekal prázdný laptop a stůl. Žádné STR statistiky, konkurenční analýzy, instrukce z chain centrály, nic. Vše potřebné pro vytvoření byznys plánu se sbíralo různými způsoby… po africku. 🙂 Nebo například fakt, že trvalo přesvědčit lokální partnery, že se dá spolupracovat i jinak než s 35-40% margin, na kterou byli zvyklí od ostatních konkurentů.

Jste aktivní žena v kariéře, velmi vytížená. K tomu máte fungující rodinu – manžela, 2 syny. Jak to všechno zvládáte?

Nešlo by to bez flexibilní pracovní doby… a tolerantního manžela. 🙂 Počáteční cestování v pre-openingu bylo dost intenzivní, ale na druhou stranu se mi podařilo cestovat několikrát i s rodinou či manželem, takže alespoň nějaký benefit měli i oni.

Jak řeší žena v top managementu situaci, když jí stůňou děti?

V mém případě porovnáním počtu schůzek s manželem – kdo má v ten den více, vyhrává. Druhý zůstává doma na home office. Naštěstí máme hodně sportovní kluky, kteří jsou relativně zdraví, takže jsou nemocni výjimečně.

Máte pro nás tip, jak zvládat stres, stanovovat si preference a nezačít prokrastinovat?

Na každého asi funguje něco jiného. Já se chodím “zpomalit” na jin jógu, meditaci nebo poslouchám pomalejší hudbu. V dnešní uspěchané době je třeba umět zpomalit. V Africe tomu říkají “Pole Pole”, a také podle toho žijí a sem tam se nám diví, kam se pořád tak ženeme, a ptají se, jestli jsme v pořádku „Hakuna Matata“.

Žila jste několik let v Anglii. Vzpomínáte ráda na tuto životní etapu?

Ano, ráda vzpomínám na Londýn, kde jsem žila 9 let (místo původně plánovaných 6 měsíců). Kromě 4 let Afriky mi i dlouhodobý pobyt v UK kompletně změnil pohled na svět, přenastavil nejdůležitější životní hodnoty a způsob myšlení.

Co si myslíte, že stojí za Vaším pracovním úspěchem?

Nikdy jsem nebrala práci jako “práci”. Práce mě musí bavit a musím ji emočně cítit, jinak ji prostě nedělám. A speciálně Zuri projekt beru jako životní styl, nikoliv jako „Monday-Friday 9-5“.

A Vaše motto?

Vždy hledám na všem to pozitivní… takže “S úsměvem jde všechno líp”. 🙂

 

 

 

 

 Ing. Pavla Hodinková
Managing Director

Agentura Dream Job s.r.o.
personální agentura
pavla@dream-job.cz

pavla-blond-foto