Finále letošního ročníku Velké ceny cestovního ruchu se blíží – uzávěrka přihlášek je nyní nově až 31. ledna.
Inovované soutěžní kategorie, nové složení poroty a pokračující spojení s veletrhem cestovního ruchu Holiday World – to jsou hlavní rysy dalšího ročníku VCCR. Hlavní cíl prestižní soutěže organizované komunikační agenturou COT group zůstává neměnný – vyzdvihnout výjimečné produkty a projekty z oblasti cestovního ruchu. Partnerem a spolupořadatelem již 16. ročníku je opět společnost ABF, pořadatel mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky HOLIDAY WORLD & REGION WORLD, kde 17.3. 2023 proběhne slavnostní vyhlášení výsledků.
Ač s inovacemi, pokračuje VCCR 2022/2023 v tradičním schématu. Komerční společnosti, krajské úřady, města, obce, organizace destinačního managementu, zahraniční turistické centrály i další subjekty mohou přihlašovat své projekty do 4 soutěžních kategorií viz níže.
- Kreativita, originální přístup a komplexnost vašeho turistického produktu patří právě do této kategorie. Dejte o své práci vědět – Nejlepší turistický produkt
- Spustili jste v průběhu minulého roku nové webovky, nabídli hostům novou mobilní aplikaci nebo jste zapojili do svého projektu jinou moderní technologii, se kterou se chcete pochlubit?
Go on – Nejlepší e-projekt (web, mobilní aplikace, technologie) - Pokud váš projekt pomáhá udržitelnosti v cestovním ruchu, podporuje místní komunity, snižuje ekologickou zátěž nebo efektivně bojuje s overtourismem, je kategorií právě pro vás – Nejlepší udržitelný projekt
- Využíváte nejnovější nástroje marketingové komunikace? Přicházíte s neortodoxním přístupem, ale zároveň velmi efektivně oslovujete cílovou skupinu? Dokážete bojovat v marketingovém poli formou guerilla marketingu? Máte změřenou efektivitu vašich kampaní? Zapojte se v kategorii – Inovativní marketingová komunikace
Posledně jmenovaná kategorie je největší změnou letošního ročníku soutěže. „Zatímco dříve jsme hodnotili šíři, komplexnost a jednotnost marketingových kampaní, počínaje 16. ročníkem bychom rádi vyzdvihli také důležitý aspekt marketingové komunikace, totiž inovativnost. Zaujmout potenciálního zákazníka je v současné turbulentní době čím dál složitější a bez inovativního či přímo neortodoxního přístupu ke komunikačním aktivitám se tak žádný dobrý marketér neobejde,“ vysvětluje jednatelka COT group Eva Frindtová a dodává, že porota v této kategorii bude hodnotit využití nejnovějších marketingových nástrojů, zohlednění aktuálních marketingových trendů i efektivitu oslovení cílové skupiny.
Inovováno bylo také složení odborné poroty hodnotící přihlášené projekty – každá z kategorií přitom bude mít opět unikátní skladbu hodnotitelů. V řadách porotců již tradičně vedle zástupců organizátora a spoluorganizátora zasednou také představitelé agentury CzechTourism a další odborníci na marketing, cestovní ruch, grafický design, destinační management a příbuzné disciplíny, stejně jako členové akademické obce či profesních svazů.
Období výzev pro celý obor určitě nekončí, pracovat na smysluplných projektech a hledat inovativní řešení je něco, bez čeho se patrně už nikdo neobejde…
Podělte se o to, z čeho máte radost, co se podařilo a inspirujte ostatní – přejeme hodně štěstí všem!:)
Zdroj: www.komoraplus.cz