Náš současný klient poskytuje stravovací služby napříč 17 provozovnami. Denně připraví okolo 10 tisíc chutných pokrmů pro školní jídelny, sociální zařízení a další subjekty. Jedna z největších stravovacích organizací, která má několik ocenění a u své cílové skupiny se těší velké oblibě hledá zkušeného Personalistu.
Zajištění personální agendy ruku v ruce se zákoníkem práce je hlavní součást této pozice. V roli personalisty budete partnerem pro cca 130 zaměstnanců.
Součástí náplně práce bude:
• proces náboru zaměstnanců pro stravovací provozy a ředitelství,
• správa a pravidelná aktualizace interní databáze a složek zaměstnanců,
• školení, motivace a vedení vedoucích provozoven,
• provádění hodnocení práce zaměstnanců,
• komunikace se státními institucemi - ÚP ČR,
• personálně - administrativní agenda,
• kontrola podkladů pro vyplácení mezd, spolupráce s externí mzdovou účetní,
• tvorba interních předpisů a směrnic,
• správa problematiky FKSP,
• nastavení personálních procesů a jejich implementace,
• reporting vedení.
Požadavky:
• zkušenosti na dané pozici min. 2-3 roky,
• ukončené SŠ vzdělání s maturitou,
• VŠ vzdělání v oblasti lidských zdrojů - výhodou,
• zkušenosti s náborem zaměstnanců a vedením pracovně-právní agendy,
• znalost zákoníku práce a nastavení personální politiky organizace,
• empatii a komunikativnost,
• pokročilou znalost práce na PC,
• výborný time - management,
• nadšení pro práci v HR.
Klient může nabídnout:
• zázemí stabilní společnosti,
• odpovídající platové ohodnocení + čtvrtletní odměny,
• 5 týdnů dovolené, kartu multisport,
• možnost zvyšování kvalifikace a poskytnutí průběžného vzdělávání.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu job@dream-job.cz společně s Vaším CV!