Pro naši personální agenturu hledáme šikovnou asistentku/asistenta – na 2 dny v týdnu, cca 10 hodin týdně. Zaměřujeme se na nábor pozic v cestovním ruchu, nyní převážně do horských středisek a různých regionů. Sídlíme v právě zrekonstruované prvorepublikové vilce v Libni, kde máme reprezentativní sídlo i zasedací místnosti. Budete úzce spolupracovat se 2 konzultanty, kterým budete pomáhat s agendou. Pracovní doba je od 9:00 hod v pondělí a ve středu/čtvrtek. Práce je vhodná pro studenty vysokých škol na dohodu o provedení práce. Odměna na základě hodinové mzdy dle domluvy.
Náplň práce:
- vedením agendy pohovorů a meetingů,
- příprava textů pro inzerci,
- zakládání karet klientů a uchazečů o zaměstnání v interní databázi, aktualizace dat,
- správa www stránek a sociálních sítí,
- vyhledávání aktualit v oboru,
- případné psaní vlastních tématických příspěvků,
- pomoc s přípravou školení,
- office agenda ve spolupráci s recepcí,
- po zaškolení – možné vedení vlastních pohovorů.
Požadavky na tuto pozici:
- administrativně zdatný uchazeč, který si správně dokáže zvolit preference dle důležitosti,
- psaní všemi deseti,
- dokončené bakalářské studium,
- pečlivost a samostatnost v plnění přidělených úkolů ve stanoveném čase,
- výborná znalost anglického jazyka a českého jazyka ( rodilý mluvčí),
- zkušenost se sociálními sítěmi – kampaně, skupiny, ….
- praxe v administrativě min. 1 rok – s dobrými referencemi,
- reprezentativní vzhled – v kanceláři je povinný dress code,
- komunikativní a pozitivní člověk, který se nebojí telefonovat a vyřizovat potřebné záležitosti,
- zkušenost ze zahraničí ( stáž, praxe) velkou výhodou.
Pokud hledáte fajn brigádu (stáž) a jedná se o oblast, která Vás zajímá, budeme se těšit na zaslané CV na: job@dream-job.cz