ikona-pozice-revenue_position

← Zpět

Revenue Manager – apartmánový řetězec, Praha

Praha
NOVÉ
Máte zkušenost s výnosovým řízením hotelových či apartmánových provozů a chcete být součástí firmy, která staví na analytickém myšlení, dynamice trhu a spolupráci napříč odděleními? Umíte pracovat s čísly, ale zároveň vidíte za nimi obchodní příležitost? Pro našeho klienta z oblasti moderní hotelové sítě, která se soustředí na kvalitní zákaznickou zkušenost i silnou obchodní výkonnost, hledáme Revenue Managera, který bude klíčovým článkem v optimalizaci výnosů napříč několika objekty v Praze.

Vaším přímým nadřízeným bude Director of Revenue Strategy, přičemž budete součástí malého, efektivního tříčlenného týmu. Třetím členem je Revenue Management Admin, který má na starosti reporty, administrativu, správu kanálů a podporu obchodního týmu. Sídlo firmy je na Praze 1, spravujete cca 550 apartmánů – mají 160 kategorií, cca 30 budov – je tu skutečná výzva a velmi zajímavá práce. Společnost stále expanduje a kontraktuje nové projekty.

Náplň práce:

Strategie výnosů & Forecasting

  • vyvíjet, implementovat a sledovat dynamické cenové strategie a plány optimalizace výnosů napříč přidělenými lokalitami,

  • spolupracovat na týdenních a měsíčních forecastech, ročním rozpočtování a měsíčních business review,

  • monitorovat výkonnost konkurenčního setu a místní tržní trendy a upravovat cenové strategie dle potřeby,

  • poskytovat informace o trendech v rezervacích a tržní intelligence.

Distribuce & Správa kanálů

  • optimalizovat distribuční mix napříč OTA, brandovým webem, navrhovat nové kanály, přizpůsobovat distribuční strategii,

  • spravovat obsah na distribučních kanálech – zajištění směsi kvalitních fotografií, informací a prodejního tónu,

  • spravovat a auditovat cenovou paritu a náklady na jednotlivé kanály,

  • zajišťovat funkční propojení a správné nastavení RMS, channel managerů a PMS systémů.

Analytika & Reportování

  • analyzovat pick-up reporty, rychlost rezervací, segmentační data a klíčové výkonnostní ukazatele (RevPAR, ADR, Obsazenost, GOP),

  • spolupracovat na tvorbě pravidelných výkonnostních dashboardů a analytických přehledů pro vedení společnosti a provozní týmy,

  • navrhovat a implementovat opatření k řešení slabší výkonnosti nebo k využití příležitostí na trhu.

Spolupráce & Komunikace

  • úzká spolupráce s obchodním oddělením, marketingem a provozním týmem.

Požadujeme:

  • 3–5 let zkušeností s výnosovým řízením hotelů, ideálně s odpovědností za více objektů,
  • silné analytické a numerické schopnosti, pokročilá znalost Excelu, RMS, PMS a BI nástrojů,

  • zkušenost s nástroji jako STR, OTA Insight nebo obdobnými benchmarkingovými systémy,

  • výhodou je praxe se systémy MEWS, D-EDGE, Siteminder, Room Price Genie, Atomize,

  • výborné komunikační dovednosti a schopnost jasně prezentovat data i návrhy řešení,

  • důraz na detail a vysoká míra organizovanosti,

  • strategické myšlení, proaktivní a datově orientovaný přístup,

  • schopnost zvládat více priorit současně na úrovni typů pokojů i jednotlivých objektů.

Nabízíme:

  • mzda cca 70 000 Kč hrubého měsíčně,

  • roční motivační program až do výše 15 % roční mzdy na základě obchodních kritérií,

  • příležitost být součástí menšího, výkonného týmu v rychle se rozvíjejícím prostředí,

  • práce v neformálním, profesionálním prostředí s důrazem na vlastní zodpovědnost a spolupráci.

 

Nástup – ideálně červen/červenec 2025

 

Zaujala vás tato role? Ozvěte se nám – rádi s vámi probereme detaily a možnosti dalšího postupu.

Váš dream job – job@dream-job.cz

Zaujala vás tato pracovní pozice?

Svůj životopis nám můžete zanechat právě teď!