Personální agentura
Dream Job
specialista na gastrojobs
Máme nově otevřenou pozici Recruitment Specialist – pro cestovní ruch. Zabýváme se náborem personálu (převážně manažerských pozic) pro hotely, restaurace, cestovní kanceláře a poradenské společnosti v oboru Gastro a Hospitality. Jsme u zrodu řady projektů, kdy krom standardního náboru jsme i poradci a pomáháme řešit personální záležitosti. Úspěšně jsme za posledních 9 let obsadili pozice
v Čechách i zahraničí. Tato pozice není jednoduchá a není pro každého. Krom empatie vyžaduje pracovitost, systematičnost a nebát se zkoušet nové cesty náboru.
Naše kanceláře máme v centru města na metru Můstek. V budově je školka, tělocvična jógy, multikulturní centrum i pro cizince, bar
a právníci – vše, co můžete potřebovat.
Nabízíme práci 5 dní v týdnu, ideálně 6 hodin denně. Pracovní doba je od 9 do 15:30 či 16:00, dle času na oběd – jsme otevřeni maminkám po mateřské dovolené. Home office je možný výjimečně, vzhledem
k pohovorům to ani není jinak možné. Každopádně se vždy snažíme vyjít vstříc, abyste u nás měli maximální pochopení a komfort.
Náplň práce:
• náborový proces na přidělené pozice (inzerce, selekce, pohovory, doporučení, follow up),
• jednání s klienty ohledně jejich potřeb na zadané pozice, nárazové služební cesty mimo Prahu,
• práce s database, sociálními sítěmi, linkedinem,…
• spolupráce s ostatními členy týmu (4 kolegové),
• brainstormingy na jednotlivé projekty pro úspěšné obsazení pozic,
• dodržování firemní kultury, dresscodu,
• případné psaní článků, rozhovorů s osobností, edukativních esejí.
Požadavky:
• ideálně praxe v recruitmentu/HR nebo s náborem v cestovním ruchu (nábor kolegů do týmu) 4 roky,
• velmi dobrá znalost českého a anglického jazyka (jednání v Aj, testování jazykových znalostí),
• dokončené vysokoškolské vzdělání,
• práce je velmi administrativní, je zapotřebí dobře psát na klávesnici – u pohovoru se dělají záznamy rovnou do database,
• zájem pomáhat lidem – Tato práce má poslání a můžete ovlivnit osudy řady lidí,
• preciznost, schopnost dotahovat projekty do konce a nevzdat se, i když je úkol obtížný,
• schopnost pracovat samostatně a stanovovat si správně priority (K dispozici budete mít asistentku a kolegu a na on-line marketing.)
Nabízíme:
• krásnou práci, která má smysl,
• příjemné prostředí s výhledem na Pražský hrad,
• možnost své osobní realizace a upravení náplně práce dle Vašich silných stránek,
• bonusy a prémie na základě dobře vykonané práce,
• fajn kolegy
• 13. plat při splnění cílů, osobní ohodnocení, příspěvek na dovolenou, na dresscode, kulturu, dárek k narozeninám,…
• výbornou kávu na pracovišti
Nástup – říjen/listopad 2019.
Pohovory – 2kolové výběrové řízení.
V případě, že můžete naplnit uvedené požadavky a chcete se dozvědět více, budeme se těšit na zaslané CV na: pavla@odream-job.cz, předem děkujeme! Tým Agentury Dream Job s.r.o.