ikona-pozice-head_receptionist

← Zpět

Office Manager/ Fakturant/ka – mezinárodní hotelová společnost, Praha

Praha
Hledáme dynamického a organizovaného Office Managera /Fakturanta/tku která/ý bude klíčovou podporou pro TOP management na centrále společnosti. Staňte se součástí týmu v mezinárodní hotelové společnosti působící v oblasti prémiového ubytování a špičkových služeb pro náročnou klientelu, kde hlavním posláním je vytvářet nezapomenutelné zážitky, které překonají očekávání hostů. Máte vášeň pro detail, vynikající organizační schopnosti a dokážete pracovat v mezinárodním prostředí? Neváhejte a dejte nám o sobě vědět!
Jazykové dovednosti
anglický jazyk

Náplň práce:

  • Zajištění plynulého chodu kanceláře (recepce, péče o návštěvníky, koordinace kancelářských potřeb, pošty, dodavatelů inženýrských sítí),
  • příprava kávy, zázemí pro jednání, dohled na čistotu a reprezentativním vzhledu kanceláře,
  • evidence přijatých faktur, ( 30% času),
  • poskytování podpory HR oddělení, včetně procesů onboarding, správy dat a jejich proces ukončení,
  • administrativní podpora (příprava prezentací a materiálů na jednání),
  • příprava a úprava tabulek/rozpočtů, kopírování, formátování, překlady,
  • dokumenty, úpravy, archivace smluv apod.,
  • vyřizování administrativních úkonů souvisejících s komunikací s úřady (např. správa datových schránek),
  • podpora manažerů (cestovní plány a další požadavky),
  • psaní zápisů z jednání a sledování výkonu.

Požadujeme:

  • Znalost Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) na výborné úrovni,
  • plynulý český a anglický jazyk ( mezinárodní agenda, smlouvy v češtině i angličtině),
  • schopnost identifikovat a řešit problémy související s provozem kanceláře, zařízeními nebo zaměstnanci,
  • zajištění přesnosti dokumentace, finančních transakcí a dalších administrativních úkolů,
  • schopnost plánovat a koordinovat kancelářské projekty, jako jsou stěhování kanceláří, události nebo vylepšování technologií,
  • efektivně řídit čas a termíny pro zajištění hladkého chodu kanceláře,
  • silné písemné a verbální komunikační dovednosti pro efektivní interakci se zaměstnanci, klienty a prodejci.

Nabízíme:

  • Být součástí prestižní značky s bohatým dědictvím,
  • kanceláře na Václavském náměstí,
  • práci v mezinárodním prostředí,
  • zapojení se do různorodých a dynamických úkolů, které udrží vaši roli vzrušující a obohacující,
  • zajímavé finanční ohodnocení a benefity – práce je denně v kanceláři.

V případě, že odpovídáte uvedeným požadavkům a máte zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis na email: job@dream-job.cz.

Zaujala vás tato pracovní pozice?

Svůj životopis nám můžete zanechat právě teď!