Pro našeho klienta, který úspěšně provozuje menší luxusní residence a apartmány (dohromady 170 apartmánů) na Praze 1, hledáme Housekeeping Manager. Všechny nabízené produkty mají vkusné vybavení a nabízejí nadstandardní služby.
Náplň práce
• odpovědnost za kompletní úklid celého ubytovacího zařízení,
• nákup čisticích a úklidových materiálů,
• řízení a kontrola externí prádelny,
• kontrola docházky a příprava výplatu celého úklidového týmu,
• komunikace s dodavateli a smluvními partnery,
• reporting vedení společnosti.
Požadujeme
• SŠ/VŠ vzdělání,
• minimálně 3 roky praxe na oddělení Housekeeping, Rooms Division nebo Front Office,
• výborné komunikační a organizační schopnosti,
• přirozený respekt a autorita, zkušenosti s vedením týmu
• smysl pro detail a pořádek,
• samostatnost, rozhodnost, loajálnost,
• znalost práce na PC – MS Office,
• znalost systému MEWS výhodou.
Nabízíme
• odpovídající platové ohodnocení,
• možnost práce na ŽL,
• kancelář v centru Prahy,
• zázemí stabilní společnosti,
• možnost seberealizace a osobního rozvoje.
Nástup: dohodou
Těšíme se na zaslání vašich CV emailem na job@dream-job.cz! Tým Agentury Dream Job