Pracujeme pro rychle expandující projekt – úspěšnou a na pražském trhu již etablovanou společnost provozující ubytovací kapacity pro krátkodobé pronájmy ve více než 15 rezidencích APT typu. Pro nastavení a celkovou stabilizaci všech procesů týkajících se finančního řízení a controllingu celého portfolia hledáme systematického a samostatného kolegu/yni na pozici Finanční ředitel/ka, významnou roli i pro další růst společnosti. Jedná se o velmi komfortní styl ubytování, který odpovídá trendům dnešní doby – maximální využití on-line registrace, komunikace a chytrých technologií. Sídlo společnosti je v historickém centru Prahy 1, která je také adresou většiny spravovaných nemovitostí.
Náplň práce:
• zodpovědnost za celkový chod menšího finančního oddělení, kontrolu interních výstupů,
• nastavení struktury fin. oddělení – správa a revize systému účetnictví, optimalizace procesů,
• spolupráce na tvorbě rozpočtů a kontrola plnění (pravidelné uzávěrky, audit..),
• monitoring výnosů a nákladů, řízení cash flow – strategické plánování,
• sledování rizik, návrhy opatření, controlling, analýzy výsledků,
• úzká spolupráce a pravidelná komunikace s vedením společnosti / investory i státními institucemi.
Požadavky:
• zkušenosti na obdobné pozici min. 3 roky – praxe z hotelového prostředí nutná,
• VŠ ekonomického směru, velmi dobrá znalost Aj,
• znalost platné legislativy, účetních standardů, daňové soustavy, orientace ve změnách,
• logické a analytické myšlení, schopnost optimalizovat procesy a reagovat na změny,
• pokročilá znalost práce na PC – zejména Excel a časová flexibilita.
Co můžeme nabídnout:
• manažerskou příležitost ve společnosti se stabilním zázemím,
• HPP, prostor pro nastavení vlastních interních procesů a inovací,
• ohodnocení odpovídající rozsahu pozice, přátelskou firemní kulturu, nekorporátní prostředí.
Pokud Vás prezentovaná pozice zaujala, velmi rádi se o Vás dozvíme více a předem děkujeme za zaslané CV ideálně v Aj na: job@dream-job.cz , Tým Dream Job