ikona-pozice-chief_financial_officer

← Zpět

Finanční Manažer – expandující hotelový řetězec, Praha

Praha
NOVÉ
Pro hotelový řetězec s centrálou na Praze hledáme zkušeného Finančního Manažera. Na této pozici jste součástí výkonného týmu a jste zodpovědný za dohled nad finančními aktivitami společnosti, reportujete CFO.

Tato role vyžaduje silné finanční zázemí, zaměření na efektivní a robustní procesy, vynikající koordinační a komunikační dovednosti. Společnost expanduje, přibírá do svého portfolio nové ubytovací kapacity a vy budete muset na tyto změny umět efektivně reagovat.

Náplň práce:

  • participace na vývoji a implementaci finančních strategií na podporu růstových cílů společnosti,
  • dohled nad finančními operacemi a účetnictvím,
  • zodpovědnost za sestavování rozpočtu, prognóz, finančního výkaznictví a analýz,
  • příprava měsíčních a ročních účetních závěrek s častým ad hoc reportingem,
  • zajištění souladu s místními finančními předpisy,
  • poskytování strategických doporučení generálnímu řediteli a výkonnému týmu na základě finanční analýzy a projekcí,
  • vývoj a sledování klíčových finančních KPI pro zvýšení výkonnosti podniku,
  • spolupráce s ostatními odděleními s cílem zajistit soulad finančních cílů s celkovými cíli společnosti,
  • spoluřízení vztahů s bankami, auditory a dalšími finančními partnery,
  • dohled nad řízením cash flow,
  • zavedení a udržování robustních finančních kontrol a postupů,
  • posuzování a řízení finančních rizik pro zajištění ochrany majetku společnosti.

Požadujeme:

  • min. bakalářský titul v oboru financí, účetnictví, ekonomie nebo v příbuzném oboru,
  • minimálně 5 let progresivní praxe v oblasti financí – pozice finanční manažer, auditor, či controller, v hospitality velkou výhodou,
  • dobrá znalost finančních předpisů a compliance v České republice včetně dobré znalosti účetnictví a daní,
  • dobré analytické schopnosti, schopnost řešit problémy,
  • dobré komunikační a interpersonální dovednosti, se schopností ovlivňovat na všech úrovních organizace,
  • znalost finančního softwaru a nástrojů, pokročilé dovednosti v Excelu a finanční modelování,
  • je vyžadována plynulá čeština; Plynulá angličtina je žádoucí.

Nabízíme:

  • velmi pěkné platové ohodnocení a bonusy založené na výkonu,
  • příležitost pracovat v rychlém, inovativním prostředí s nadšeným týmem,
  • možnosti profesního rozvoje a podpora neustálého vzdělávání,
  • kanceláře v centru Prahy se snadným přístupem k veškeré občanské vybavenosti,
  • nástup – duben 2025.

 

Máte-li zájem o tuto výzvu a splňujete požadavky, zašlete nám svůj životopis na email: job@dream-job.cz.

Zaujala vás tato pracovní pozice?

Svůj životopis nám můžete zanechat právě teď!