Pro našeho klienta, komfortní 5* hotel v centru Prahy hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Event & Banquet Coordinator. Hotel je nedílnou součástí mnohaleté historie pražského hotelnictví. Kromě krásného ubytování v historické budově na skvělé adrese, nabízí svým hostům i opravdu ojedinělé vnitřní prostory pro společenské akce.
Co na Vás čeká:
• zodpovědnost za celkovou přípravu a realizaci všech akcí dle objednávek,
• aktivní zapojení do provozu jednotlivých středisek dle potřeby,
• kontrola prostor restaurace i společenských prostor po technické, úklidové i provozní stránce,
• koordinace personálního zajištění, vedení týmu, spolupráce s brigádníky,
• zajištění inventáře, prádla a nápojů na akce,
• evidence, kontrola a objednávání skladových zásob,
• příprava tisku – navigačních cedule, menu, popisky na bufetové stoly atd.
• dodržování a kontrola standardů hotelu, BOZP a dodržování všech hygienických pravidel,
• vedení statistik k obsazenosti a tržbám, reporting F&B Managerovi,
• stálá komunikace s klienty.
Požadujeme:
• přátelskou osobnost s pozitivním přístupem k hostům i ke kolegům,
• praxe z hotelového provozu a zkušenost s vedením týmu velkou výhodou,
• velmi dobrá znalost anglického a českého jazyka slovem i písmem,
• pečlivost, spolehlivost, flexibilita, chuť do práce,
• dobré organizační a komunikační dovednosti.
Nabízíme:
• zázemí stabilního a férového zaměstnavatele,
• HPP, pěkné finanční ohodnocení, 13.plat + bonusy,
• firemní stravování zdarma,
• možnost jazykových kurzů a dalšího vzdělávání v oboru,
• výbornou dopravní dostupnost v centru Prahy a příjemné prostředí 5* hotelu.
Nástup: dle dohody
V případě, že máte pozitivní vztah k lidem i k práci a rádi byste se dozvěděli k nabídce bližší informace, budeme se těšit na zaslaná CV na: job@dream-job.cz
Váš Dream Job