ikona-pozice-chief_financial_officer

← Zpět

CFO – hotelový řetězec, Praha

Praha
OBSAZENO
Pro našeho klienta, který nabízí širokou škálu ubytování (hotely, apartmámy, residence,..) hledáme zkušeného CFO. Úspěšný kandidát by měl mít přehled v oblasti hospitality, rychle přijímat změny v dynamickém prostřední, z důvodu velké expanse společnosti.
Dosažené vzdělání
Bakalářský titul ve financích, účetnictví, ekonomii nebo příbuzném oboru
Jazykové dovednosti
anglický jazyk

Náplň práce:

  • Vypracování a implementace finančních strategií na podporu růstových cílů společnosti.
  • Dohled nad veškerými finančními operacemi, včetně rozpočtování, prognózování, finančního reportingu a analýz.
  • Příprava měsíčních a ročních finančních výkazů s častým ad hoc reportováním.
  • Zajištění souladu s místními a mezinárodními finančními předpisy.
  • Poskytování strategických doporučení CEO a výkonnému týmu na základě finančních analýz a projekcí.
  • Vývoj a monitorování klíčových finančních KPI pro řízení výkonnosti podniku.
  • Vedení a mentorování finančního týmu, podpora kultury neustálého zlepšování a profesního rozvoje.
  • Spolupráce s ostatními odděleními pro zajištění souladu finančních cílů s cíli společnosti.
  • Řízení vztahů s investory, bankami, auditory a dalšími finančními partnery.
  • Dohled nad řízením cash flow, zajištění dostatečného financování pro operace a růst.
  • Implementace a udržování robustních finančních kontrol a postupů.
  • Hodnocení a řízení finančních rizik, zajištění ochrany majetku společnosti.

Požadujeme:

  • Min. bakalářský titul ve financích, účetnictví, ekonomii nebo příbuzném oboru.
  • Minimálně 10 let postupných zkušeností v oblasti finančního řízení, z toho alespoň 5 let na vedoucí pozici.
  • Osvědčené výsledky při vývoji a implementaci finančních strategií v prostředí s vysokým růstem.
  • Silná znalost finančních předpisů a souladu v České republice.
  • Vynikající analytické, řešitelské a rozhodovací schopnosti.
  • Výborné komunikační a interpersonální dovednosti, schopnost ovlivňovat na všech úrovních organizace.
  • Zkušenosti v oblasti nemovitostí nebo pohostinství jsou velmi žádoucí.
  • Znalost finančního softwaru a nástrojů, pokročilé dovednosti v Excelu a finančním modelování.
  • Plynulá angličtina je žádoucí; výborná čeština je nutná.

Nabízíme:

  • Konkurenční plat a bonusy na základě výkonnosti, které budou stanoveny.
  • Možnost práce v rychlém, inovativním prostředí s vášnivým týmem.
  • Příležitosti k profesnímu rozvoji a podpora nepřetržitého vzdělávání.
  • Práce v samém srdci Prahy s snadným přístupem ke všem výhodám, které město nabízí.

V případě, že odpovídáte uvedeným požadavkům a máte zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis na email: job@dream-job.cz

Mějte to bez práce a nahrajte nám svůj životopis.
V portfoliu máme i neinzerované pozice, na které hledáme profesionály z oboru.

V případě shody vašich zkušeností s otevřenými pozicemi vás sami kontaktujeme.