Pro legendární hotel v centru našeho nejznámějšího lázeňského města obsazujeme pozici Banquet Coordinator, který se s chutí a úsměvem postará o krásné akce a časté společenské eventy. Hotel je nedílnou součástí mnohaleté historie našeho hotelnictví a nabízí spojení klasické elegance a tradice se současnými trendy a 5* komfortem. Kromě krásného spa, ubytování a ojedinělých vnitřních prostor zde najdete i sehraný tým profesionálů, kteří svoji práci dělají srdcem.
Co na Vás čeká:
• zodpovědnost za bezchybnou přípravu a realizaci menších i velkých VIP akcí dle objednávek,
• aktivní zapojení do provozu jednotlivých středisek dle potřeby,
• kontrola prostor společenských prostor po technické, úklidové a provozní stránce,
• koordinace a organizace práce při akcích, spolupráce s kolegy,
• zajištění inventáře, prádla a všeho potřebného na akce,
• evidence, kontrola a zajištění adekvátních skladových zásob,
• příprava tisku – navigačních cedule, popisky atd.
• dodržování všech standardů hotelu, BOZP a zabezpečení hygienických pravidel,
• osobní komunikace a udržování dobrých vztahů se všemi hosty.
Požadujeme:
• přátelskou osobnost s pozitivním přístupem k hostům i ke kolegům,
• praxe z hotelového provozu / zkušenost s organizací a koordinací eventů,
• jazykové znalosti – ideálně AJ + NJ nebo RJ a výborný ČJ slovem i písmem,
• pečlivost, spolehlivost, flexibilita, chuť do práce,
• dobré organizační a komunikační dovednosti.
Nabízíme:
• zázemí silné a známé značky, stabilního a férového zaměstnavatele,
• HPP, pěkné finanční ohodnocení, ubytování zdarma (samostatný menší byt),
• firemní stravování, možnost dalšího vzdělávání v oboru + další benefity,
• nádherné pracovní prostředí a fajn tým.
Nástup: dle dohody
V případě, že máte pozitivní vztah k lidem i k práci a rádi byste se dozvěděli k nabídce bližší informace, budeme se těšit na zaslaná CV na: job@dream-job.cz
Váš Dream Job