Aktuální nabídka manažerských pozic
Rozhodli jste se pro kariéru v cestovním ruchu? Potom je pozice Ředitel hotelu / Manažer hotelu / Hotel Manager jistě jedním z cílů, který máte…
Přestože se můžeme setkat s mnohdy rozdílnými specifickými požadavky na tuto pozici, které jsou dány především nastavenou interní strukturou, velikostí a konkrétním typem hotelového provozu i jeho majiteli, neobejdete se určitě bez adekvátních znalostí každodenního hotelového provozu i platné legislativy související s daným oborem.
Převážná většina úspěšných manažerů a ředitelů začínala, možná stejně jako Vy, na řadových pozicích: z recepce posunem do role Front Office Manager, Sales Manager, Revenue Manager, Director of Sales apod., ze kterých si odnesete adekvátní obecný přehled v ekonomických souvislostech, znalost obchodních strategií i zkušenost s plánováním… Vyloučen není ani background z trochu jiné strany hotelového provozu a to je předchozí adekvátní praxe z manažerských pozic F&B oblasti – F&B Manager nebo Director of Operations / Provozní ředitel atd., které nabízí získání jasného přehledu v denní operativě, znalost kalkulací, přehled v zákonných i hygienických normách, které se pojí se všemi gastro provozy.
Pokud přemýšlíte nad tím, zda už je správný čas posunout se do hotelového top managementu, podívejte se na základní přehled toho, co se od Vás bude očekávat.
Bez ohledu na to, zda půjde o přímé řízení týmu jiných vrcholových manažerů – Obchodní ředitel, Technický ředitel, Finanční ředitel, Provozní ředitel atd., anebo bude Vaše role znamenat spíše kumulaci zmíněných pozic, vždy je potřeba pozitivní vztah ke službám a umění motivovat svůj tým k poskytování nejlepšího možného servisu hostům.
• zabezpečení bezchybného provozu na všech úsecích hotelu, zodpovědnost za kvalitu služeb i technický stav svěřeného provozu,
• spolupráce nebo kompletní příprava budgetu a zodpovědnost za plnění očekávaných ekonomických výsledků, schopnost analyzovat,
• personální vedení – motivace a celkový support týmu, průběžné školení, obecný přehled v pracovně-právní legislativě,
• reprezentace brandu, značky, společnosti – podpora a rozvoj pozitivní reputace i správného marketingu, reputation management,
• komunikace s dodavateli a klienty, kontrola a udržení stanovené obchodní strategií,
• předchozí zkušenost na adekvátní pozici, samostatné vedení a řízení, plnění stanovených cílů,
• přehled v oblasti salesu – nastavení cenové politiky, prodejních kanálů, využití obch. příležitostí,
• min. středoškolské vzdělání, VŠ určitě výhodou (nikoliv ale podmínkou jako např. u pozic Finanční, Technický nebo Ekonomický ředitel),
• velmi dobrou znalost cizích jazyků v mluvené i písemné formě, ochotu být součástí provozu,
• zájmem o obor, trendy a pozitivní vztah ke službám, ve kterých zcela určitě nemůže pracovat každý – silná osobnost, leader!
V případě shody vašich zkušeností s otevřenými pozicemi vás sami kontaktujeme.