Naším klientem je úspěšná hotelová skupina, která spravuje několik desítek hotelů v evropských metropolích včetně oblíbeného 4* hotelu v centru Prahy. V následujících 2 letech plánují rebranding a rekonstrukci na lifestyle boutique hotel. Pro tento projekt s kapacitou cca 200 pokojů hledáme zkušeného hotelového profesionála na pozici General Manager. Jedná se o atraktivní manažerskou výzvu s vysokou mírou zodpovědnosti a možností dále posouvat standardy služeb, podpořit rozvoj týmu i vnímání stability a kvality brandu.
Co bude Vaším úkolem:
• celkové řízení hotelu, personální vedení stálého týmů (35+) a externistů,
• zodpovědnost za hospodářské výsledky, pozitivní Guest Experience, dohled nad odpovídají kvalitou služeb / SOPs,
• aktivní leadership – spolupráce na dlouhodobé HR strategii, nábor, podpora rozvoje obou týmů, tréninkové plány, hodnocení,
• tvorba budgetu, forecasty, průběžné sledování výsledků, optimalizace nákladů, reporting managementu spol.,
• koordinace maintainance (dlouhodobé plánování, investice atd.), vedení manažerů jednotlivých středisek, sledování priorit,
• podpora marketingových aktivit, aktuální přehled na trhu, reputation management, dohled nad dodržováním veškeré legislativy,
• komunikace s externími dodavateli, zajištění správnosti fakturace ve spolupráci s finančním oddělením,
• budování důvěry ke značce směrem ven i dovnitř a posilování pozice na trhu,
• dohled na rekonstrukcí a rebrandingem.
Co je pro tuto roli potřeba:
• Top management background min.3 roky, ideálně GM řetězcového hotelu podmínkou stejně jako VŠ,
• zkušenosti z mezinárodního prostředí a aktuální orientace na pražském hotelovém trhu,
• adekvátní ekonomický přehled, znalost veškerých standardů, vyzrálá a organizovaná osobnost,
• zkušenost s rekonstrukcí velkou výhodou.
Co vám můžeme nabídnout:
• zodpovědnou manažerskou roli a možnost podílet se na dalším rozvoji značky,
• stabilitu silné mateřské společnosti, HPP, velmi dobré platové ohodnocení,
• samostatnou práci v komfortním prostředí krásných hotelů.
Nástup: dle dohody
n převzít odpovědnost za vedení hotelu a má plynulou znalost německého jazyka.
Náplň práce:
- Zajištění bezchybného chodu hotelu na mezinárodní úrovni
- Odpovědnost za obsazenost a lázeňský servis
- Přebírání odpovědnosti za správu a využití finančních prostředků
- Plánování strategií pro generování příjmů a optimalizaci nákladů v krátkodobém i dlouhodobém horizontu
- Vytváření rozpočtů a asistence při implementaci strategií prodeje a rozpočtových cílů
- Delegování úkolů podřízeným a pravidelná kontrola jejich realizace
- Koordinace aktivit všech zaměstnanců a udržování plynulého chodu
- Inspirace a zhodnocení pracovního výkonu podřízených
- Optimalizace nákladů spojených s provozem hotelu a zajištění efektivity nákladových procesů
- Aktivní zapojení se do chodu hotelu ve své specializaci ( ať je to Sales či FB nebo SPA)
Požadavky:
- Minimálně 10 let zkušeností na vedoucích pozicích v hotelnictví
- Praxe v mezinárodním prostředí či v hotelovém řetězci – velkou výhodou
- Plynulá znalost německého jazyka podmínkou, angličtina mírně pokročilá
- Zkušenosti s vedením týmu (minimálně 50 lidí)
- Expert v oblasti sales či Food & Beverage nebo spa
- Komunikační a leadership dovednosti
- Vysokoškolské vzdělání
- Smysl pro detail
- Předchozí zkušenost s finančními výkazy, jejich pochopení a interpretace
- Časová flexibilita
Nabízíme:
- Zajímavé finanční ohodnocení a bonusový systém
- Podpora silné a stabilní společnosti
- Další benefity
Pokud splňujete výše uvedené požadavky a jste připraveni na novou výzvu, zašlete prosím svůj životopis společně s motivačním dopisem na job@dream-job.cz.