Pro jedinečný koncept v centru Prahy, populární kavárnu s knihkupectvím, hledáme zkušeného manažera pro vedení menšího týmu. Jde o místo, které je pražským kulturním epicentrem především u expat komunity a poskytuje jedinečnou příležitost pro neformální schůzky i společenské eventy. Při standardním provozu se zde pořádají pravidelné kulturní akce – hudba, literární čtení, projekce filmové i sportovní přenosy. Nadstandardní nabídka knihovny nabízí výběr z přibližně 10.000 pečlivě vybraných titulů. Hostům je zde k dispozici klidné a komfortní prostředí a v nabídce je především typické americké menu, které se těší značné oblibě i v mezinárodních průvodcích.
Požadujeme:
- Předchozí zkušenosti v řízení F&B provozu min. 3 roky, zahraniční praxe velmi vítána,
- Znalost standardní operativy, foodcostů, výběrových řízení na dodavatele,
- Perfektní znalost anglického jazyka ( majitel je z USA) a českého jazyka (úřady, legislativa),
- Prokazatelná praxe s vedením lidí – administrativa spojená s HR procesy,
- Znalost ekonomických souvislostí, přehled v účetních dokladech – tvorba budgetu, kontrola výsledků, komunikace s úřady,
- Skvělé organizační schopnosti – dohled nad denním provozem i pořádáním special events,
- Orientace na detail a kladný vztah ke knihám – objednávky, přebírání zboží (knih), jejich správné zařazení,
- Pozitivní zájem o expat komunitu – chuť tvořit příjemné zázemí pro cizince žijící v ČR a být součástí velmi dynamického prostředí.
Nabízíme:
- Fajn práci na HPP v prostředí, kde se stále něco děje – kombinace gastro/eventy/kultura,
- Samostatnou a velmi zodpovědnou práci s možností realizace vlastních nápadů i zapojení kreativity,
- Adekvátní finanční ohodnocení, zázemí stabilní společnosti v dlouhodobě fungujícím a oblíbeném podniku.
Nástup: dle dohody
V případě, že můžete naplnit uvedené požadavky a chcete se dozvědět více, budeme se těšit na zaslané CV v AJ na: consultant@old.dream-job.cz.forrest.miniserver.cz, předem děkujeme! Tým Agentury Dream Job s.r.o.