ikona-pozice-technical_director

← Zpět

Business Support Coordinator – poradenská společnost, Praha

OBSAZENO

Naším váženým klientem je úspěšná firma zastupující na českém a slovenském hotelovém trhu dvě významné mezinárodní značky. Nabízíme příležitost stát se členem aktivního a sehraného týmu, který poskytuje poradenství ubytovacím zařízením všech kategorií. Nabízenými službami a kvalitními produkty přináší svým klientům vyšší efektivitu prodeje, kvalitní on-line prezentaci profilu hotelu, uživatelský komfort správy webu, pravidelné školení, technickou podporu a mnoho dalšího. Společnost úspěšně roste a my hledáme šikovného kandidáta/kandidátku na pozici „Business Support Coordinator“

Co na Vás čeká:
 aktivní podpora a péče o stávající, ale především o nové klienty od podpisu smlouvy až po úspěšné spuštění on-line profilu hotelu na webových stránkách,
 koordinace a kontrola úspěšného propojení všech interních systémů (rezervační systémy, OTAs portály, CHM, webmaster)
 celková koordinace projektů, kontrola správnosti a kompletace veškeré dokumentace dodané ze strany klienta,
 následná ověření správného nastavení online profilu hotelů společně s nadřízeným,
• zaškolení klientů formou webinářů či osobní schůzky tak, aby klient byl seznámen s nastavením systému, celkovou správou a uživatelskými možnostmi administrace webového rozhraní,
 aktivní 1st level support (práce s booking engine, chan.man.),
 denní a týdenní plánování projektů s nadřízeným a průběžné plnění cílů,
 spolupráce s celým týmem na přidělených úkolech,

 účast na pravidelných školeních a vzdělávacích workshopech či konferencích.

Požadujeme:
 zkušenosti s prací v hotelu (recepce, obch.oddělení, rezervace) min. 2 roky,
 plynulá znalost českého a anglického jazyka,
 adekvátní administrativní dovednosti ((Word, Excel – nutný, znalost hotelových rezervačních systémů a CHM výhodou),
 zodpovědnost, organizační schopnosti, analytické myšlení,
 chuť učit se, schopnost práce pod tlakem a týmové smýšlení,

 profesionální vystupování a pozitivní naladění.

Nabízíme: 
 individuální přístup v ne-korporátním prostředí,
 adekvátní platové ohodnocení, reálné navýšení po ZD,
 práci v zajímavém prostředí, kde se stále něco děje,
 aktivní podporu kolegů, které jejich práce naplňuje a rádi se podělí o své zkušenosti,

 standardní pracovní doba pondělí až pátek.

V případě zájmu se budeme těšit na zaslané CV na: job@dream-job.cz! Děkujeme, tým Dream Job

Mějte to bez práce a nahrajte nám svůj životopis.
V portfoliu máme i neinzerované pozice, na které hledáme profesionály z oboru.

V případě shody vašich zkušeností s otevřenými pozicemi vás sami kontaktujeme.