ikona-pozice-technical_director

← Zpět

Recruitment Specialista – cestovní ruch, Praha

OBSAZENO

Hledáme zkušeného Recruitment Specialistu, který by se věnoval náboru manažerských pozic v cestovním ruchu.

Náplň práce: 
 samostatné vedení náborových projektů – převážně manažerských pozic, jak v ČR tak zahraničí;
 kontrola inzerce a dohled nad inzertními kampaněmi;
 jednání s klienty – zjišťování jejich potřeb, rozpočtování náboru, příprava podkladů;
 řešení případných problémů – jak na straně zákazníků, tak v provozu firmy;
 reportování managementu společnosti;
 aktivní účast na PR a marketingových aktivitách agentury;
 sledování nových trendů v oblasti náboru;
 podílení se na rozvoji společnosti.

Požadavky:
 zkušenost s aktivním náborem zaměstnanců min.2 roky, praxe v cestovním ruchu výhodou;
 dokončené vysokoškolské vzdělání, praxe v zahraničí výhodou;
 prozákaznický kandidát, který umí poslouchat problémy ostatních a mít objektivní úsudek;
 perfektní znalost práce na počítači (psaní všemi deseti, tabulky, prezentace, práce s www stránkami, CRM);
 zkušenost s náborem přes linkedin s přímým vyhledáváním uchazečů;
 výborná znalost anglického a českého jazyka, další jazyk výhodou;
 schopnost dotahovat projekty do konce a brát na sebe zodpovědnost za výsledky;
 všeobecný přehled a chápání fungování společností v kontextu.

Nabízíme: 
 velmi dynamickou a různorodou práci na zajímavých projektech;
 atraktivní kanceláře na Praze 1;
 flexibilní pracovní dobu – lze pracovat 30 hodin týdně;
 možnost realizace vlastních nápadů;
 prostor pomáhat lidem (jak na straně klienta, tak na straně uchazeče);
 motivující platové ohodnocení.

Pokud Vás možnost pracovat v našem týmu zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis emailem na pavla@dream-job.cz! Předem děkujeme a těšíme se na zaslaná CV!

Hledáme zkušeného Recruitment Specialistu, který by se věnoval náboru manažerských pozic v cestovním ruchu.

Náplň práce: 
 samostatné vedení náborových projektů – převážně manažerských pozic, jak v ČR tak zahraničí;
 kontrola inzerce a dohled nad inzertními kampaněmi;
 jednání s klienty – zjišťování jejich potřeb, rozpočtování náboru, příprava podkladů;
 řešení případných problémů – jak na straně zákazníků, tak v provozu firmy;
 reportování managementu společnosti;
 aktivní účast na PR a marketingových aktivitách agentury;
 sledování nových trendů v oblasti náboru;
 podílení se na rozvoji společnosti.

Požadavky:
 zkušenost s aktivním náborem zaměstnanců min.2 roky, praxe v cestovním ruchu výhodou;
 dokončené vysokoškolské vzdělání, praxe v zahraničí výhodou;
 prozákaznický kandidát, který umí poslouchat problémy ostatních a mít objektivní úsudek;
 perfektní znalost práce na počítači (psaní všemi deseti, tabulky, prezentace, práce s www stránkami, CRM);
 zkušenost s náborem přes linkedin s přímým vyhledáváním uchazečů;
 výborná znalost anglického a českého jazyka, další jazyk výhodou;
 schopnost dotahovat projekty do konce a brát na sebe zodpovědnost za výsledky;
 všeobecný přehled a chápání fungování společností v kontextu.

Nabízíme: 
 velmi dynamickou a různorodou práci na zajímavých projektech;
 atraktivní kanceláře na Praze 1;
 flexibilní pracovní dobu – lze pracovat 30 hodin týdně;
 možnost realizace vlastních nápadů;
 prostor pomáhat lidem (jak na straně klienta, tak na straně uchazeče);
 motivující platové ohodnocení.

Pokud Vás možnost pracovat v našem týmu zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis emailem na pavla@ dream-job.cz ! Předem děkujeme a těšíme se na zaslaná CV!

Mějte to bez práce a nahrajte nám svůj životopis.
V portfoliu máme i neinzerované pozice, na které hledáme profesionály z oboru.

V případě shody vašich zkušeností s otevřenými pozicemi vás sami kontaktujeme.