Služby personální agentury na tuzemském trhu nabízíme již osmým rokem. Jsme spolehlivým poskytovatelem kvalitních služeb pro klienty a kandidáty v rámci celé ČR a zahraničí a naší úzkou specializací je oblast Hospitality & Cestovního ruchu se záběrem na management.
V současné době, hledáme článek do našeho týmu na pozici Recruitment Assistant. Osoba na této pozici bude pracovat s interní databází, aktivně vyhledávat vhodné uchazeče na dané pozice a vést osobní pohovory. Nezbytnou činností na této pozici bude administrativní podpora HR tým a starost o chod kanceláře.
Náplň práce:
• administrativní podpora personální agentury,
• zpracování inzerce a tvorba tématických článků,
• aktivní oslovování a vyhledávání vhodných kandidátů,
• selekce vhodných kandidátů, vedení osobních pohovorů,
• komunikace s klienty a kandidáty prostřednictvím emailu/telefonu,
• práce s interní databází,
• práce na PC zahrnující MS Office,
• správa webu agentury a sociálních sítí,
• správa inzerce na inzertních portálech,
• pozitivní prezentace společnosti,
• starost o chod kanceláře.
Požadavky:
• VŠ vzdělání, oblast Personalistiky, Hotelnictví nebo Cestovního ruchu výhodou,
• zkušenosti v oblasti Human Resources výhodou,
• plynulá angličtina – slovem i písmem,
• zájem o práci v personální agentuře,
• profesionální vystupování a vzhled,
• výborné komunikační schopnosti a time-management,
• pokročilá znalost práce na PC,
• psaní všemi deseti,
• orientace na detail,
• zodpovědný a spolehlivý přístup.
Nabízíme:
• příjemné prostory kanceláří na Praze 1,
• odpovídající mzdové ohodnocení,
• firemní benefity,
• práce na 20 hodin týdně,
• DPP na dobu určitou – 1 rok.
Nástup: prosinec 2018
Pokud Vás otevřená pozice v naší agentuře oslovila a rádi byste se dozvěděli více informací, prosíme o zaslání Vašeho CV v angličtině společně s Vaší fotografií na email job@dream-job.cz! Těšíme se na zaslaná CV!