Naším klientem je 4* hotel pod vedením hotelové sítě, která vlastní 4 hotely poskytující služby výborné kvality. V současné chvíli pro jejich 4* hotel v Praze s kapacitou cca 650 pokojů, hledáme Asistenta/ku pro výkonného pana ředitele. Pan ředitel hovoří převážně anglicky, proto hledáme zkušenou a komunikativní osobnost s plynulou angličtinou. Potřebná je zde nutná dávka praxe z oblasti administrativy a time managementu.
Náplň práce:
• administrativní podpora ředitele,
• vedení diáře a organizace programu ředitele,
• příprava podkladů pro porady a následné zápisy z nich,
• vyřizování pošty,
• efektivní předávání informací v rámci managementu hotelu,
• každodenní práce na pc,
• řešení zadaných úkolů, které budou na pořadu dne,
• starost o plynulý chod kanceláře.
Požadujeme:
• ukončené min. SŠ vzdělání,
• perfektní znalost angličtiny – slovem i písmem,
• zkušenosti s administrativou min. 2 roky, v hotelnictví výhodou,
• znalost práce na pc,
• skvělá organizace práce,
• psaní všemi deseti,
• spolehlivý a zodpovědný přístup k práci,
• samostatnost a komunikativnost.
Nabízíme:
• práci v příjemném prostředí 4* hotelu,
• samostatnou práci,
• odpovídající mzdové ohodnocení.
Pokud hovoříme anglicky bez jakéhokoliv problému a tato pozice Vás zaujala, neváhejte nás kontaktovat emailem na job@dream-job.cz.