Náš klient provozuje oblíbený 5* hotel v centru Prahy, který je vyhledávaným místem pro setkání lokální i zahraniční klientely. Hledáme kandidáta, který by byl prvním kontaktem za hotel a zpracovával veškeré poptávky pro konference, firemní či rodinné akce, výstavy, přehlídky a jiné společenské akce. Hotel nabízí i novou zrekonstruovanou restauraci, které se stává meetingpointerm pro lidi po práci, kteří si chtějí dát sezónní drink, poslechnout si dobrou hudbu a pochutnat si na tapas.
Náplň práce bude:
– zpracovávat akce šité na míru a kombinovat k tomu vhodné prostory hotelu,
– aktivní vymýšlení nových programů, akcí a společenských události,
– zpracovávat cenové nabídky pro jednotlivé eventy,
– připravovat precizně function sheety pro jednotlivá oddělení hotelu,
– aktivně vyhledávat a oslovovat nové potenciální nadšené klienty,
– s pravidelností pořádat výstavy a corporátní akce pro hotel.
Požadavky:
– zkušenost s aktivní akvizicí nových klientů a organizací eventů,
– kandidát, který vnímá sales jako službu klientům,
– umí kreativně pracovat s prostorem a potřebami zákazníků,
– je organizačně schopný a neopomíjí detaily,
– může být flexibilní v den akce – uvítání klienta, případná účast na akci,
– umí s klidem řešit nečekané události a problémy,
– dobře pracuje s excelem a sedí mu závěrečná vyúčtování,
– má perfektní angličtinu a češtinu.
Nabízíme zajímavou práci v krásném prostředí hotelu, platové ohodnocení na základě zkušeností + motivační složka z akcí. Nástup dohodou, na dobrého uchazeče si klient rád počká.
Těšíme se na vaše CV na job@dream-job.cz.
Hezký den, Váš Dream Job