Office Duty Manager – hotelová síť

Naším klientem je hotelová síť vlastnící celkem čtyři hotely. V současnosti hledáme energického kandidáta/ku, který by s respektem převzal pozici Office Duty Managera a vykonával veškeré důležité činnosti. Je zde nutná zkušenost s řešením problémových situací a pravidelnou kontrolou dodržování termínů podřízených. Bez přirozené autority a perfektní angličtiny se na této pozici neobejdete. Vyhovujícím uchazečem je člověk z hotelového segmentu, případně z cestovního ruchu, avšak tento požadavek není podmínkou.

Náplň práce: 
• podpora a zajištění činnosti výkonného ředitele a zaměstnanců středního managementu společnosti,
• koordinace činností ředitele,
• zajištění plynulého chodu kanceláře,
• příprava a organizace porad a následné zápisy z nich,
• administrativní podpora a správa e-mailové korespondence,
• řešení problémových situací a zadaných úkolů,
• kontrola práce a dodržování termínů zaměstnanců středního managementu,
• pravidelný report řediteli,
• zastupování výkonného ředitele v případě jeho nepřítomnosti.

Požadavky:
• ukončené SŠ vzdělání s maturitou, VŠ vzdělání v oboru hotelnictví výhodou,
• předešlé zkušenosti z pozice Duty Manager, Office Manager, Asistent/ka ředitele (z hotelového prostředí výhodou),
• zkušenosti v administrativě,
perfektní angličtina - slovem i písmem podmínkou,
• komunikační dovednosti, přirozený respekt a autorita,
• znalost práce na PC,
• profesionální vystupování,
• psaní všemi deseti,
• organizační schopnosti,
• energická osobnost se zodpovědným přístupem k práci.

Nabízíme:
• odpovídající mzdové ohodnocení s navýšením po zkušební době,
• práci ve stabilní a úspěšné společnosti,
• příjemné pracovní prostředí.

Těšíme se na zaslaná CV v angličtině emailem na job@dream-job.cz!