Týmový asistent/ka – personální agentura, Praha

NOVÉ
pozice-HR-manager

Pro naši personální agenturu hledáme šikovnou asistentku/asistenta – na 2 dny v týdnu, cca 10 hodin týdně. Zaměřujeme se na nábor pozic v cestovním ruchu, nyní převážně do horských středisek a různých regionů. Sídlíme v právě zrekonstruované prvorepublikové vilce v Libni, kde máme reprezentativní sídlo i zasedací místnosti. Budete úzce spolupracovat se 2 konzultanty, kterým budete pomáhat s agendou. Pracovní doba je od 9:00 hod v pondělí a ve středu/čtvrtek. Práce je vhodná pro studenty vysokých škol na dohodu o provedení práce. Odměna na základě hodinové mzdy dle domluvy.

Náplň práce:

  • vedením agendy pohovorů a meetingů,
  • příprava textů pro inzerci,
  • zakládání karet klientů a uchazečů o zaměstnání v interní databázi, aktualizace dat,
  • správa www stránek a sociálních sítí,
  • vyhledávání aktualit v oboru,
  • případné psaní vlastních tématických příspěvků,
  • pomoc s přípravou školení,
  • office agenda ve spolupráci s recepcí,
  • po zaškolení - možné vedení vlastních pohovorů.

Požadavky na tuto pozici:

  • administrativně zdatný uchazeč, který si správně dokáže zvolit preference dle důležitosti,
  • psaní všemi deseti,
  • dokončené bakalářské studium,
  • pečlivost a samostatnost v plnění přidělených úkolů ve stanoveném čase,
  • výborná znalost anglického jazyka a českého jazyka ( rodilý mluvčí),
  • zkušenost se sociálními sítěmi – kampaně, skupiny, ….
  • praxe v administrativě min. 1 rok – s dobrými referencemi,
  • reprezentativní vzhled – v kanceláři je povinný dress code,
  • komunikativní a pozitivní člověk, který se nebojí telefonovat a vyřizovat potřebné záležitosti,
  • zkušenost ze zahraničí ( stáž, praxe) velkou výhodou.

 

Pokud hledáte fajn brigádu (stáž) a jedná se o oblast, která Vás zajímá, budeme se těšit na zaslané CV na: job@dream-job.cz