Hospodyně/Osobní asistentka – VIP klient, Praha i zahraničí

NOVÉ
pozice-Product-manager

Pro VIP českého klienta obsazujeme pozici profesionální Hospodyně/Osobní asistentka, která bude mít na starost péči a zajištění chodu čtyř domácností klienta, ve kterých se v průběhu roku střídavě nachází. Nabídka je určena výhradně solidním zájemcům s adekvátními předchozími zkušenostmi a ověřitelnými referencemi. Náš VIP klient, vdovec (má dospělé děti s vlastními rodinami), často cestuje a má zálibu v umění, zdravém životním stylu i venkovních fitness aktivitách. Hledáme pro něj organizačně schopnou Hospodyni/Asistentku, která bude příležitostně také doprovodem na různé kulturní události či společenské akce. Pozice je pro uchazečky, které jsou flexibilní a mohou cestovat v rámci světa dle potřeb klienta.


Místo pracoviště: 

ČR, Švýcarsko a Karibik - pobyt v jednotlivých destinacích je během roku rozložen rovnoměrně. K dispozici budete mít ubytování v soukromém APT a vůz i pro osobní využití. Jedná se především o poskytování každodenního kvalitního servisu a služeb pro jednoho klienta resp. jeho rodinu, pokud bude přítomna a odměnou bude adekvátní finanční ohodnocení.

 

Náplň práce:  

  • každodenní úklid uvnitř/venku a vaření (zdravé, jednoduché),
  • praní, žehlení, nákupy, komunikace s externími dodavateli,
  • dohled nad interním/externím úklidovým personálem,
  • vyřizování pochůzek, cestováni mezi nemovitostmi a zajištění jejich připravenosti na novou sezónu,
  • lehká administrativní agenda pro klienta, plánování aktivit (např. fitness aktivity, kulturní akce) a zajišťovaní jejich realizace,
  • rozsah práce: dle dohody nebo cca 40-50 hodin týdně.

 

Požadujeme:

  • loajalitu, pečlivost, organizační schopnosti,
  • znalost Aj nebo Nj (vítána, ale není podmínkou),
  • řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič,
  • trestní bezúhonnost a ověřitelné reference,
  • zájem o zdravý životní styl,
  • praxe na podobné pozici velkou výhodou nebo zkušenost s vedením větší domácnosti/hotelu,
  • komunikativnost a upravený vzhled,
  • smysl pro detail a pořádek,
  • dobrá znalost práce na PC.


Průběh výběrového řízení:
první osobní pohovor u nás v agentuře, následně 21.12. 2020 v Praze s klientem a třetí kolo bude s ním a jeho rodinou.

 

Jestliže můžete nabídnout nutnou dávku pozitivní energie, pečlivost a chuť cestovat, budeme se těšit na profesní CV zaslané na: job@dream-job.cz a rádi se s Vámi spojíme! Tým Agentury Dream Job