F&B / Event Coordinator – 5* hotel, Praha

NOVÉ
pro-klienty-personalní-agentura
ikona-personalni-agentura-dream-job

Personální agentura
Dream Job
specialista na gastro jobs a horeca jobs

Pro našeho klienta, komfortní 5* hotel v centru Prahy hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici F&B / Event Coordinator. Hotel je nedílnou součástí mnohaleté historie pražského hotelnictví. Kromě krásného ubytování v historické budově na skvělé adrese, nabízí svým hostům i opravdu ojedinělé vnitřní prostory pro společenské akce.


Co na Vás čeká:
zodpovědnost za celkovou přípravu a realizaci všech akcí dle objednávek,
aktivní zapojení do provozu jednotlivých středisek dle potřeby,
kontrola prostor restaurace i společenských prostor po technické, úklidové i provozní stránce,
koordinace personálního zajištění, vedení týmu, spolupráce s brigádníky,
zajištění inventáře, prádla a nápojů na akce,
evidence, kontrola a objednávání skladových zásob,
příprava tisku - navigačních cedule, menu, popisky na bufetové stoly atd.
dodržování a kontrola standardů hotelu, BOZP a dodržování všech hygienických pravidel,
vedení statistik k obsazenosti a tržbám, reporting F&B Managerovi,
stálá komunikace s klienty.


Požadujeme:
• přátelskou osobnost s pozitivním přístupem k hostům i ke kolegům,
praxe na obdobné pozici a zkušenost s vedením týmu velkou výhodou,
velmi dobrá znalost anglického a českého jazyka slovem i písmem,
pečlivost, spolehlivost, flexibilita, chuť do práce,
dobré organizační a komunikační dovednosti.


Nabízíme:
• zázemí stabilního a férového zaměstnavatele,

HPP, pěkné finanční ohodnocení, 13.plat + bonusy,
firemní stravování zdarma,
možnost jazykových kurzů a dalšího vzdělávání v oboru,
výbornou dopravní dostupnost v centru Prahy a příjemné prostředí 5* hotelu.

Nástup: dle dohody

 

V případě, že máte pozitivní vztah k lidem i k práci a rádi byste se dozvěděli k nabídce bližší informace, budeme se těšit na zaslaná CV najob@dream-job.cz

Váš Dream Job