Účetní asistent/ka – cestovní kancelář, zkrácený úvazek

OBSAZENO

Naším partnerem je úspěšná incomingová cestovní kancelář poskytující zájezdy nejrůznějších typů pro mezinárodní klientelu. Svůj rozsah služeb nabízí nejen v rámci České republiky, ale také v Maďarsku, Rakousku či Německu. Na trhu se pohybují přes 20 let a do budoucna plánují expanzi až za velkou louži. Do týmu cca 10 zaměstnanců hledají zkušenou paní/slečnu na pozici Účetní asistenky/Administrativní podpory týmu na zkrácený úvazek, která se postará o účetní podklady pro externí účtárnu.

Náplň práce:
příprava podkladů pro externí účetní firmu,
komunikace s účtárnou,
pravidelná práce s PC - práce s interním systémem a Excelem,
příprava výkazů pro služební cesty a případná spolupráce na organizaci pracovních cest,
administrativní podpora týmu společnosti,
zajištění plynulého chodu kanceláře,
archivace a evidence dokumentů - faktury, smlouvy,
zpracování pošty,
pozitivní prezentace společnosti.

Požadavky na kandidáta/ku:
ukončené SŠ vzdělání,
zkušenosti z pozice Asistentky/Office Managera alespoň 2 roky,
zkušenosti s účetnictvím - výhodou,
pokročilá znalost práce na PC - Excel, Word, psaní všemi deseti,
znalost AJ na úrovni B2,
pro-aktivní přístup,
schopnost pracovat samostatně a zodpovědně.

Nabízíme:
odpovídající mzdové ohodnocení,
práci na kratší pracovní úvazek - cca 20 hodin týdně,
zázemí stabilní a zavedené společnosti,
příjemné pracovní prostory na Praze 1.

V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte prostřednictvím tel. čísla 773 565 896 nebo emailem na job@dream-job.cz společně s Vaším CV! Těšíme se na osobní setkání s kandidáty!