Referent/ka s angličtinou – cestovní kancelář

Pro úspěšnou příjezdovou cestovní kancelář, hledáme kandidáta/ku na pozici Referenta/ky s angličtinou. Osoba na této pozici bude samostatně zpracovávat nabídky, objednávat služby u dodavatelů a bude operativně řešit náhlé situace na straně klienta v průběhu dne. Důležitým předpokladem kandidáta/ky je zkušenost z obdobné pozice v cestovní agentuře či z hotelu (recepce, rezervace) alespoň 2 roky. Výborná angličtina je na této pozici samozřejmostí.

Náplň práce:
• samostatné zpracování nabídek a jejich kalkulace dle platného ceníku služeb na základě přání klienta,
• objednávání služeb u dodavatelů - hotely, restaurace, dopravci atd.,
• zajišťování veškerých požadavků klienta v průběhu dne,
• pravidelná kontrola kvality služeb u subdodavatelů,
• příprava podkladů pro účtárnu,
• pravidelná aktualizace informací v interní databázi,
• administrativní úkony - práce s Excelem, Wordem a Powerpointem.

Požadavky:
• ukončené SŠ vzdělání - zaměření cestovní ruch výhodou,
• vysokoškolské vzdělání výhodou,
• zkušenosti na rezervačním oddělení hotelu nebo v CK min. 2 roky,
• výborná angličtina nutností, španělština výhodou,
• perfektní znalost práce na PC (MS Word, Excel, PowerPoint),
• časová flexibilita,
• znalost psaní všemi deseti,
• kladný vztah k práci v cestovním ruchu.

Nabízíme:
• odpovídající mzdové ohodnocení,
• příjemné pracovní prostředí v centru Prahy,
• práci ve společnosti s dlouholetou tradicí.

Budeme se těšit na zaslaná CV v angličtině na: job@drem-job.cz!