Recruitment Assistant – personální agentura

Služby personální agentury na tuzemském trhu nabízíme již osmým rokem. Jsme spolehlivým poskytovatelem kvalitních služeb pro klienty a kandidáty v rámci celé ČR a zahraničí a naší úzkou specializací je oblast Hospitality & Cestovního ruchu se záběrem na management.

V současné době, hledáme článek do našeho týmu na pozici Recruitment Assistant. Osoba na této pozici bude pracovat s interní databází, aktivně vyhledávat vhodné uchazeče na dané pozice a vést osobní pohovory. Nezbytnou činností na této pozici bude administrativní podpora HR tým a starost o chod kanceláře.

Náplň práce:
administrativní podpora personální agentury,
zpracování inzerce a tvorba tématických článků,
aktivní oslovování a vyhledávání vhodných kandidátů,
selekce vhodných kandidátů, vedení osobních pohovorů,
komunikace s klienty a kandidáty prostřednictvím emailu/telefonu,
práce s interní databází,
práce na PC zahrnující MS Office,
správa webu agentury a sociálních sítí,
správa inzerce na inzertních portálech,
pozitivní prezentace společnosti,
starost o chod kanceláře.

Požadavky:
VŠ vzdělání, oblast Personalistiky, Hotelnictví nebo Cestovního ruchu výhodou,
zkušenosti v oblasti Human Resources výhodou,
plynulá angličtina - slovem i písmem,
zájem o práci v personální agentuře,
profesionální vystupování a vzhled,
výborné komunikační schopnosti a time-management,
pokročilá znalost práce na PC,
psaní všemi deseti,
orientace na detail,
zodpovědný a spolehlivý přístup.

Nabízíme:
příjemné prostory kanceláří na Praze 1,
odpovídající mzdové ohodnocení,
firemní benefity,
práce na 20 hodin týdně,
DPP na dobu určitou - 1 rok.

Nástup: prosinec 2018

Pokud Vás otevřená pozice v naší agentuře oslovila a rádi byste se dozvěděli více informací, prosíme o zaslání Vašeho CV v angličtině společně s Vaší fotografií na email job@dream-job.cz! Těšíme se na zaslaná CV!