Event Coordinator – pre opening – multifunkční centrum

OBSAZENO

Naším klientem je mezinárodní společnost s více než 25 letou tradicí na tuzemském i zahraničním trhu. Hlavní specializací této stále se rozvíjející společnosti jsou zejména finance a investice. Prosperita a služby na úrovni jsou pro klienta na prvním místě a proto hledají zkušeného kandidáta na pozici Event Coordinator pro zcela nový projekt rozsáhlých konferenčních prostor.

Moderní budova bude poskytovat služby pro akce lokálního, ale i mezinárodního charakteru celkem ve více než 20 sálech. Otevření plánují zhruba v polovině příštího roku. Conference Coordinator bude přebírat zpracované poptávky od Sales Managera a bude důležitým mezičlánkem mezi Produkčním a Event Managerem.

Náplň práce:
• práce s rezervačním systémem,
• zadávání poptávek do systému a dohled nad správností údajů,
• pravidelný přehled o dostupných kapacitách,
• administrativní podpora obchodního oddělení,
• efektivní předávání informací mezi jednotlivými články obchodního oddělení,
• komunikace se subdodavateli,
• komunikace s klienty,
• aktivní komunikace s klientem v fázi plánování akce,
• podpora Eventa Managera v průběhu přípravy akce.

Požadujeme:
• ukončené SŠ vzdělání s maturitou,
• zkušenosti s pořádáním eventů většího objemu min. 2 roky,
• skvělé organizační schopnosti,
• pokročilou znalost práce na PC, zkušenost s rezervačním systémem,
• plynulou angličtinu, další cizí jazyk výhodou,
• komunikační schopnosti,
• způsobilost pracovat po stresem.

Nabízíme:
• adekvátní finanční ohodnocení,
• zaměstnání ve stabilní společnosti,
• možnost kariérního postupu,
• možnost využívat angličtinu na denní bázi,
• podílet se na spolupráci vzniku nového projektu.

Nástup: říjen/listopad 2018
Počet volných míst: 1 - 3

Jedná se o jednoznačně skvělou možnost, jak být součástí nového projektu a realizovat ho. Své životopisy nám zasílejte emailem na job@dream-job.cz!